Jestvuje čas na to, aby ste sa učili
Čas na to, aby ste budovali
Čas na to, aby ste zdieľali
Zinédine Zidane
Montblanc oznamuje partnerstvo so Zinédine Zidanom
Medzinárodný futbalista a manažér sa stal novou tvárou značky Montblanc a jej línie vôní Montblanc Legend.
Montblanc predstavuje Zinédina Zidana, jedného z najlepších a najslávnejších futbalistov a trénerov všetkých čias, ako najnovšiu tvár svojej kampane.
Zinédine Zidane spolupracuje so spoločnosťou Montblanc nielen pri kampani na písacie potreby a kožené výrobky, ale objavuje sa aj v novej kampani pre líniu vôní Montblanc Legend. Ikona narodená vo Francúzsku stelesňuje základné zmýšľanie spoločnosti Montblanc - každý môže zanechať stopu tým, že žije život s vášňou a cieľom a robí to, čo ho skutočne napĺňa.
„Zinédine Zidane je dokonalý predstaviteľ značky Montblanc, muž, ktorý nielenže zanechal svoju stopu vo svete športu, ale taktiež muž, ktorý má neuveriteľný vplyv na svetovú scénu. Je živým dôkazom toho, že nasledovanie ideálov, ktoré vás v živote poháňajú, vás dovedie k naplneniu a úspechu. Je inšpiráciou pre mnohých ľudí naprieč generáciami a sme radi, že môžeme spolupracovať so Zinédinom a spoločne napísať novú kapitolu jeho výnimočného príbehu,“ hovorí Nicolas Baretzki, generálny riaditeľ spoločnosti Montblanc.
Zidane, ktorý sa riadi sloganom značky Montblanc: „Si tým, čo ťa napĺňa“, vždy robil to, čo ho napĺňalo, a nie to, čo sa od neho očakávalo. Nikdy nešiel cestou, ktorá mu bola nadiktovaná. Táto jeho neobyčajná cesta ho priviedla z rodného mesta La Castellane v Marseille do Turína, Madridu a ešte ďalej. Majstrovstvá sveta, Európsky pohár, Liga majstrov, Zlatá lopta, hviezdny hráč, svetoznámy tréner - jeho športové výkony, jeho futbalový štýl a jedinečné pohyby na ihrisku sú - podľa mnohých - tým, čo tvorí základ legendy.
Jeho schopnosť čeliť každodenným výzvam, jedinečná schopnosť učiť sa, chápať a riešiť nové situácie, ako aj vášeň a pracovná morálka mu boli vštepené jeho otcom, Smailom Zidanom. Tieto hodnoty boli zachytené v autobiografickej knihe „Sur les chemins de pierres“ (Ed Michel Lafon), ktorú napísal jeho otec s predslovom Zinédina Zidana o výzvach, ktoré musel prekonať od svojich skromných začiatkov v alžírskych horách až po budovanie nového života vo Francúzsku.
Slová, ktoré jeho otec napísal počas svojho života, či už básne, myšlienky alebo jeho silná autobiografia, ho naďalej vedú vpred. Ako mocný talizman, ktorý nosí so sebou, v malom zápisníku - tieto slová aj naďalej Zidana inšpirujú.
„Montblanc je centrum kultúry a kvality, spoločnosť, ktorá verí v dôležitosť odovzdávania myšlienok a nápadov ostatným prostredníctvom písma. Som človek, ktorý ťaží z hodnôt a kultúry, ktoré mi odovzdali môj otec a rodina. Zdieľam toto presvedčenie a snažím sa ho odovzdávať ďalej aj ja. Osobne píšem do svojho zápisníka takmer každý deň... nepodpisujem len autogramy!“ smeje sa Zinédine Zidane.
Zinédine Zidane sa začne od jesene objavovať v obsahu značky Montblanc spolu s koženými kúskami s podpisom, ktoré zdôrazňujú význam mobility, fyzickej aj metaforickej, na ceste k dosiahnutiu cieľov. Toto poslanie je doplnené písacími potrebami Montblanc, aby sa zdôraznila sila písania na uvoľnenie kreativity a zdieľanie nápadov.
V pripravovanej tlačovej, televíznej a digitálnej kampani na vône Montblanc Legend vzdáva spoločnosť Montblanc hold legendárnemu pôvabu a charizme Zidana. Skromná a pracovitá športová ikona, Zinédine Zidane je často označovaný za „legendu“; nie nevyhnutne pre cestu, ktorú si zvolil, ale pre cestu, ku ktorej ho priviedla jeho vášeň, talent a odhodlanie. Legend, najpredávanejšia línia vôní Montblanc, vyjadruje zmýšľanie tých, ktorí nehľadajú slávu, ale snažia sa zanechať svoju stopu s cieľom, presvedčením a vášňou, pričom touto cestou píšu príbeh vlastnej legendy.
Viac informácií nájdete na stránke www.montblanc.com
O spoločnosti Montblanc
Spoločnosť Montblanc, ktorá je synonymom dokonalého remeselného spracovania a dizajnu, posúva hranice inovácií už od roku 1906, keď po prvýkrát priniesla revolúciu do kultúry písania. Vynaliezavosť a predstavivosť sú aj dnes hnacou silou tohto domu, ktorý rozvíja svoje vyjadrenie jemného remeselného majstrovstva vo všetkých kategóriách výrobkov: v písacích potrebách, hodinkách, kožených výrobkoch, nových technológiách a doplnkoch. Ikonický emblém Montblanc je odrazom trvalého poslania značky vytvárať produkty zrodené z odvážnych nápadov a odborne spracované vďaka zručnosti remeselníkov; produkty, ktoré vás budú sprevádzať po celý život. Vďaka tomu sa Montblanc stal tým najvyšším symbolom výkonu, kvality a vyjadrením sofistikovaného štýlu. V rámci svojho trvalého záväzku pozdvihovať a podporovať tých, ktorí sa snažia zanechať svoju stopu, spoločnosť Montblanc naďalej presadzuje svoju podporu vzdelávacích programov po celom svete a iniciatív, ktoré inšpirujú ľudí k tomu, aby naplno prejavili svoj potenciál.
Materiály pre tlač:
Všetky informácie a obrázky sú k dispozícii na stiahnutie na stránke Montblanc Press Lounge: https://press.montblanc.com/
O spoločnosti Interparfums SA:
Spoločnosť Interparfums SA, ktorú založili Philippe Bénacin a Jean Madar v roku 1982, vyvíja, vyrába a distribuuje prestížne parfumy a kozmetiku vo výhradnej celosvetovej licencii najmä pre značky Moncler, Boucheron, Coach, Jimmy Choo, Karl Lagerfeld, Kate Spade, Montblanc a Van Cleef & Arpels. Spoločnosť je tiež vlastníkom vôní Lanvin a Maison Rochas. S výrobkami predávanými vo viac ako 100 krajinách sveta prostredníctvom selektívnej distribučnej siete dosiahla spoločnosť Interparfums v roku 2021 konsolidované tržby vo výške 560 miliónov eur, sprevádzané prevádzkovou maržou vo výške 17,6% a čistou hotovosťou vo výške 148 miliónov eur. Spoločnosť je kótovaná na burze Euronext Paris (index SBF 120 - CAC Mid 60) s trhovou kapitalizáciou 2,5 miliardy eur.
Línia LEGEND RED
Parfumovaná voda 30 ml
Parfumovaná voda 50 ml
Parfumovaná voda 100 ml
Tuhý dezodorant